среда, 11 февраля 2015 г.

Медична служба в Україні. Урок-тренінг в 4, 9 класі

Мета: 4 клас -розкрити зміст та значення медичних установ в державі; 9 клас – закріпити знання про медичні установи в Україні; формувати особистість, адаптовану до життя в суспільстві; вчити прагнути вести здоровий спосіб життя;
розвивати бажання підтримувати традиції здорового способу життя, вчитися разом, розширювати світогляд учнів з питання збереження здоров'я, підвищувати санітарно-гігієнічний рівень учнів;
виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я  на підставі стійкої внутрішньої мотивації, виховувати взаємодопомогу, взаємовиручку, почуття відповідальності за себе і за оточуючих.
Завдання: створити на уроці - тренінгу дружню атмосферу; надавати можливість відпрацювати навички комунікації та групової роботи.
Обладнання і матеріали:
·         аркуші паперу;
·         стікери, скотч, клей;
·         фломастери, маркери;
·         ноутбук,  мультимедійний проектор,екран , дошка.
Використана література: Підручник «Основи здоров'я» 4 клас за авт.Савченко О., Бібік Н.
Форма проведення: урок з елементами тренінгу.
Термін проведення заняття: грудень І семестр
Хід уроку
І. Вступна частина уроку
1. Привітання дітям. (1хв.
2. Вітання гостям.


ІІ. Основна частина уроку.
1.Повідомлення теми та завдань уроку-тренінгу: (1 хв.)
Тема нашого уроку-тренінгу «Медична служба в Україні». Ця тема має важливе значення для забезпечення вашого успішного здорового майбутнього, і в разі виникнення певних симптомів захворювання  ви знатимете куди звернутися за допомогою.
           
2.Очікування
І.Рубрика ЗАПРОШУЄМО ЗРОБИТИ : (3 хв.)
Бліц – турнір. (учні 9-х учням 4-х)
·        

ІІ. Наступна рубрика ЗАПРОШУЄ ПОДУМАТИ : (3 хв.)
3. Зворотній зв'язок, актуалізація знань:
·         Що таке здоров'я ? (благополуччя)
·         Якого кольору ваше здоров'я? (вчитель слухає відповіді, а потім на екрані з'являється пояснення)
Рефлексія.
·       

4.Робота з діаграмою: (2 хв.)
Згадаємо, які чинники впливають на наше здоров'я? (складають діаграму від більших відсотків до менших)
ІІІ. Наступна рубрика пропонує нам ВІДПОЧИНОК: (5 хв.)
Вправа «Людина – цифра»
ІУ. Наступна рубрика ЗАПРОШУЄ СПРОБУВАТИ: (5 -7 хв.)
5. Вправа «Мозковий штурм»
6. Об΄єднання в групи:
7. Практична робота по групам. (Робота із підручником).
У. Наступна рубрика запрошує нас до СКАРБНИЧКИ ФАХІВЦЯ (5 хв.)
7. Поліклініка (сценка) :
Лікарський кабінет . Лікар сидить за столом. Лунає стукіт у двері , після якого з'являється хворий ...
8. Перегляд мультфільму «Маша і Ведмідь» (уривок)
9. І ось ми дійшли до останньої рубрики, яка називається
 «ЯКЩО ВАМ ЦІКАВО» (4-5 хв.)

10. Вправа «Я як лікар раджу…»

ІІІ. Заключна частина уроку.
 Ця рубрика запрошує ОЦІНИТИ, підвести підсумки. (2 – 3 хв.)
1. Гра «Мікрофон»
4 клас - Закінчити речення «На цьому тренінгу я ...»
9 клас - Продовжити фразу: «Найбільш цікавим для мене було…»
2.Домашнє завдання
3. .Побажання. 
Хай нашу зустріч всі запам'ятають
Бажаємо щастя ми для всіх людей!
Будемо здорові! 

Повну версію уроку можна знайти

Комментариев нет:

Отправить комментарий