Мета: 4 клас -розкрити зміст та значення
медичних установ в державі; 9 клас – закріпити
знання про медичні установи в Україні; формувати особистість, адаптовану до
життя в суспільстві; вчити прагнути вести здоровий спосіб життя;
розвивати бажання підтримувати традиції здорового способу
життя, вчитися разом, розширювати світогляд учнів з питання збереження
здоров'я, підвищувати санітарно-гігієнічний рівень учнів;
виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я на підставі стійкої внутрішньої мотивації,
виховувати взаємодопомогу, взаємовиручку, почуття відповідальності за себе і за
оточуючих.
Завдання: створити на уроці
- тренінгу дружню атмосферу; надавати можливість відпрацювати навички
комунікації та групової роботи.
Обладнання і матеріали:
·
аркуші
паперу;
·
стікери,
скотч, клей;
·
фломастери,
маркери;
·
ноутбук, мультимедійний проектор,екран , дошка.
Використана література: Підручник «Основи здоров'я» 4 клас за авт.Савченко О.,
Бібік Н.
Форма проведення: урок з елементами тренінгу.
Термін проведення заняття: грудень І семестр
Хід уроку
1. Привітання дітям. (1хв.
2. Вітання гостям.
2. Вітання гостям.
ІІ. Основна частина уроку.
1.Повідомлення теми та завдань уроку-тренінгу:
(1 хв.)
Тема нашого уроку-тренінгу «Медична служба в Україні». Ця
тема має важливе значення для забезпечення вашого успішного здорового
майбутнього, і в разі виникнення певних симптомів захворювання ви знатимете куди звернутися за допомогою.
2.Очікування
І.Рубрика ЗАПРОШУЄМО ЗРОБИТИ
: (3 хв.)
Бліц – турнір. (учні 9-х учням 4-х)
·
ІІ. Наступна рубрика ЗАПРОШУЄ
ПОДУМАТИ : (3 хв.)
3. Зворотній зв'язок,
актуалізація знань:
·
Що
таке здоров'я ? (благополуччя)
·
Якого
кольору ваше здоров'я? (вчитель слухає
відповіді, а потім на екрані з'являється пояснення)
Рефлексія.
·
4.Робота з діаграмою: (2
хв.)
Згадаємо, які чинники впливають на наше здоров'я? (складають діаграму від більших відсотків до
менших)
ІІІ. Наступна рубрика пропонує
нам ВІДПОЧИНОК: (5 хв.)
ІУ. Наступна рубрика ЗАПРОШУЄ
СПРОБУВАТИ: (5 -7 хв.)
5. Вправа «Мозковий штурм»
6. Об΄єднання в групи:
7. Практична робота по групам. (Робота із підручником).
7. Практична робота по групам. (Робота із підручником).
У. Наступна рубрика запрошує
нас до СКАРБНИЧКИ ФАХІВЦЯ (5 хв.)
7. Поліклініка (сценка) :
Лікарський кабінет . Лікар
сидить за столом. Лунає стукіт у двері , після якого з'являється хворий ...
8. Перегляд мультфільму
«Маша і Ведмідь» (уривок)
9. І ось ми дійшли до останньої
рубрики, яка називається
«ЯКЩО ВАМ ЦІКАВО» (4-5 хв.)
10. Вправа «Я як лікар раджу…»
ІІІ. Заключна частина уроку.
Ця рубрика запрошує ОЦІНИТИ, підвести
підсумки. (2 – 3 хв.)
1. Гра «Мікрофон»
4
клас - Закінчити речення
«На цьому тренінгу я ...»
9
клас - Продовжити
фразу: «Найбільш цікавим для мене було…»
2.Домашнє завдання
3. .Побажання.
Хай нашу зустріч всі запам'ятають
Бажаємо щастя ми для всіх людей!
Будемо здорові!
Повну версію уроку можна знайти
Повну версію уроку можна знайти
Комментариев нет:
Отправить комментарий