среда, 11 февраля 2015 г.

Самоаналіз


Урок – тренінг проведений у різновіковій групі – з учнями   4  класу та з  учнями 9 класу. Такий урок мав на меті показати шлях засвоєння конкретного навчального матеріалу за допомогою певних інтерактивних вправ  в межах одного предмету «Основи здоров'я», але в різних вікових категоріях.  
В 4 класі навчається 22 учні. З них 7 учнів з  достанім рівнем знань, 10 учнів мають середній рівень знань. Із них на уроці 17. Взаємовідносини у колективі дружні, доброзичливі.
В 9 класі навчається 30 учнів. Урок «Основи здоров'я» поділено на дві групи, де навчається 13 і 17 учнів. Предмет вивчають вже 5 рік в старшій школі. Пройшли період становлення підлітка, мають свої бачення, певні життєві цінності, певну життєву позицію. Колектив сформований, дружній.
Урок розроблений згідно до чинної програми з основ здоров`я для учнів 1 – 4 класів загальноосвітніх навчальних закладів за старим Державним стандартом. Тема уроку – тренінгу  «Медичні установи в Україні».
Мета уроку: розкрити зміст та значення медичних установ в державі; формувати особистість, адаптовану до життя в суспільстві; вчити прагнути вести здоровий спосіб життя; розвивати бажання підтримувати традиції здорового способу життя, вчитися разом, розширювати світогляд учнів з питання збереження здоров'я, підвищувати санітарно-гігієнічний рівень учнів; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я на підставі стійкої внутрішньої мотивації, виховувати взаємодопомогу, взаємовиручку, почуття відповідальності за себе і за оточуючих. Завданням було створити на уроці  - тренінгу дружню атмосферу, надавати можливість дітям відпрацювати навички комунікації та групової роботи.
Урок проведено за інтерактивною методикою тренінгових занять з використанням інтегрованої технології; особистісно-орієнтованого навчання, що  зосереджувалося на особистості дитини, її  розвитку, її соціалізації на основі життєвих навичок; диференційованого навчання, де організувалися тимчасові різновікові  групи кількістю 10 і 13 учнів; ІКТ - формування інформаційної культури учнів. На цьому  уроці вчила дітей мислити критично по відношенню до свого здоров`я, постійно використовуючи такі  операції, як аналіз, синтез, оцінювання в процесі роботи.
Для цікавого спілкування урок побудовано за певними рубриками: «Запрошуємо зробити», «Зарошуємо подумати», «Запрошуємо спробувати», «Запрошуємо оцінити», «Із скарбнички фахівця», «Якщо вам цікаво». Кожна із рубрик схематично зображена  у формі «смайлика – вказівника», що було цікавим для дітей. Учням із рубрики «Скарбничка фіхівця» запропоновано перегляд сценки та уривку мультфільму. Після кожного завдання  ставилися питання причинно – наслідкового характеру. З метою розім’яти м'язи та відпочити проведено рухавку.
Для результативності  і  ефективності уроку – тренінгу намагалася створювати атмосферу відкритості, розкустості і дружнього спілкування, демократичну дисципліну – свідоме виконання правил. На кожне завдання відводила час за яким слідкували самі учні. Проводилася профорієнтаційна робота (Вправа «Я, як лікар раджу…).

      На мою думку, урок досяг мети.

Комментариев нет:

Отправить комментарий