Урок – тренінг
проведений у різновіковій групі – з учнями
4 класу та з учнями 9 класу. Такий урок мав на меті
показати шлях засвоєння конкретного навчального матеріалу за допомогою певних
інтерактивних вправ в межах одного
предмету «Основи здоров'я», але в різних вікових категоріях.
В 4 класі навчається 22 учні. З них 7 учнів з достанім рівнем
знань, 10 учнів мають середній рівень знань. Із них на уроці 17. Взаємовідносини у колективі дружні, доброзичливі.
В 9 класі навчається 30
учнів. Урок «Основи здоров'я» поділено на дві групи, де навчається 13 і 17
учнів. Предмет вивчають вже 5 рік в старшій школі. Пройшли період становлення
підлітка, мають свої бачення, певні життєві цінності, певну життєву позицію.
Колектив сформований, дружній.
Урок розроблений згідно
до чинної програми з основ здоров`я для учнів 1 – 4 класів загальноосвітніх
навчальних закладів за старим Державним стандартом. Тема уроку – тренінгу «Медичні установи в Україні».
Мета уроку: розкрити
зміст та значення медичних установ в державі; формувати особистість, адаптовану
до життя в суспільстві; вчити прагнути вести здоровий спосіб життя; розвивати
бажання підтримувати традиції здорового способу життя, вчитися разом,
розширювати світогляд учнів з питання збереження здоров'я, підвищувати
санітарно-гігієнічний рівень учнів; виховувати дбайливе ставлення до свого
здоров'я на підставі стійкої внутрішньої мотивації, виховувати взаємодопомогу,
взаємовиручку, почуття відповідальності за себе і за оточуючих. Завданням було
створити на уроці - тренінгу дружню
атмосферу, надавати можливість дітям відпрацювати навички комунікації та
групової роботи.
Урок проведено за
інтерактивною методикою тренінгових занять з використанням інтегрованої
технології; особистісно-орієнтованого навчання, що зосереджувалося на особистості дитини,
її розвитку, її соціалізації на основі
життєвих навичок; диференційованого навчання, де організувалися тимчасові
різновікові групи кількістю 10 і 13
учнів; ІКТ - формування інформаційної культури учнів. На цьому уроці вчила дітей мислити критично по
відношенню до свого здоров`я, постійно використовуючи такі операції, як аналіз, синтез, оцінювання в
процесі роботи.
Для цікавого
спілкування урок побудовано за певними рубриками: «Запрошуємо зробити»,
«Зарошуємо подумати», «Запрошуємо спробувати», «Запрошуємо оцінити», «Із
скарбнички фахівця», «Якщо вам цікаво». Кожна із рубрик схематично
зображена у формі «смайлика –
вказівника», що було цікавим для дітей. Учням із рубрики «Скарбничка фіхівця»
запропоновано перегляд сценки та уривку мультфільму. Після кожного
завдання ставилися питання причинно –
наслідкового характеру. З метою розім’яти м'язи та відпочити проведено рухавку.
Для
результативності і ефективності уроку – тренінгу намагалася
створювати атмосферу відкритості, розкустості і дружнього спілкування,
демократичну дисципліну – свідоме виконання правил. На кожне завдання відводила
час за яким слідкували самі учні. Проводилася профорієнтаційна робота (Вправа
«Я, як лікар раджу…).
На мою думку, урок досяг мети.
Комментариев нет:
Отправить комментарий